Beauty HAUL -Loccitane-




Ahojte , dnes som sa rozhodla ukázať Vám , čo som si za poslednú dobu nakúpila. Investovala som hlavne do kozmetiky zameranej na pleť a telo. Mojou obľúbenou značkou je L´occitane. Áno viem, že je drahšia, ale mám s ňou skvelé skúsenosti, vyhovuje mi a preto radšej investujem do nej akoby som mala za tú istú cenu kúpiť  Tak poďme na to! :)





1. Mandľový peeling
Dlho som zháňala nejaký peeling, ktorý bude mať hlavne hustú konzistenciu a bude krásne voniať. Konkrétne tento mandľový už mám odskúšaný a preto som ho musela mať opäť! :) Nádherné vonia po mandliach, obsahuje : slnečnicový olej, bambucké maslo, mandľové škrupinky, prášok z kryštálov cukru, mandľový olej, výťažok z rozmarínu.
Keďže je v peelingu využitá sila mandle telo zostane spevnené a krásne jemné. Navyše tá vôňa je úžasná a som šťastná , že sa mi peeling nevylieva po celej sprche, ale že má krásnu hustú konzistenciu.



















 2.Pleťová voda
Pre mňa novinka, ktorú ešte nemám až tak moc odskúšanú, ale odličuje sa s ňou úplne skvelo, neštípe ma tvár, neštípu oči. Takže zatiaľ je super , pre moju citlivú tvár úplne ideálna :)


3.Pleťový krém bambucké maslo:
Hebká krásna pleť. Presne tento pocit mám po nanesení tohto krému.  Krásna vôňa, výborne sa nanáša a  nenecháva pleť mastnú . Je vhodný pre  normálnu, zmiešanú pleť a citlivú pleť. Konečne prvý krém po ktorom ma vôbec neštípe tvár.














  4.Spevňujúci telový krém Mandľa
S ním som sa prvý krát stretla na masáži v Tatrách a bola to konkrétne spevňujúca  masáž/masáž proti celulitíde. Už po prvom raze som videla že sú moje stehná pevnejšie, myslím, si že to nebola zásluha len krému, ale aj šikovnej Thajky. Takže sa snažím pri nanášaní krému "napodobňovať" aplikáciu krému z masáže. Výsledok je vidieť po veľmi krátkom čase.


 5. Tuhý dezodorant Verbena Citrus
Krásna citrusová vôňa, neobsahuje alkohol, hliník, parabény, rýchlo sa vstrebáva , nerobí biele "škvrny". Celkovo je príjemný na pokožke. Vybrala som si ho pre jeho sviežu vôňu, ktorú cítim po celom dni v práci.




Komentáre

Obľúbené príspevky