Longer and stronger nails.

Môj typ na zdravé, dlhé a silné nechty ? 
Olejčeky, lak na rast nechtov, lak na výživu nechtov... áno všetko sú to produkty, ktoré sú väčšinou všade propagované.

Lenže mne bohužiaľ nepomohli. Nevravím, že sú všetky zlé, možno som len ja vyskúšala tie nesprávne, alebo som ich nesprávne použila.

Môj typ nechtu je veľmi jemný, hneď sa mi štiepia a nevydržia dlho dlhé :(

ALE....

Potom prišla zmena a mne sa už nechty nelámu, neštiepia a na počudovanie začínajú byť krásne a dlhé.
Musím povedať, že je to z veľkej časti aj vďaka mojej práci.
Hlavnou príčinou tejto skvelej zmeny je to, že som si začala natierať ruky.Vážne mi to veľmi pomohlo, keďže si ruky natieram dosť často a hlavne s výrobkami, ktoré sú bohaté na bambucké maslo a prírodné oleje. Takže tieto zložky pomáhajú mojim nechtom a taktiež nechtovej kožičke.
 

Veľmi dôležitá je voľba pilníka na nechty. (teda aspoň u mňa tomu tak bolo).
Zo začiatku som nerobila rozdiel medzi papierovými, kovovými alebo sklenenými pilníkmi.  Teraz som prišla na to, že mojim krehkým nechtom najlepšie vyhovuje sklenený , zaoblený pilník.


Samozrejme sa treba vyhýbať zlozvyku obhrýzania  nechtov . Stačí si ruky často natierať a zvoliť správny typ pilníka.


Krásne nechty dosiahnete aj bez zbytočne predražených produktov ktoré by mali fungovať.

Aký máte typ nechtov? Riešite podobné problémy ako ja ? Máte osvedčené prípravky na posilnenie a rast nechtov? Ak áno, dajte mi vedieť, čo zaberá vám.

Vaša Alžbeta

Komentáre

Obľúbené príspevky