L´occitane


 Čistiaci olej Bambucké maslo

Ahojte,

chcela by som Vám predstaviť značku, ktorú som sama otestovala , takže žiaden prepis popisu z internetu, ale vlastná skúsenosť :) 
Značka L´occitane pochádza z Francúzska. Základom všetkých produktov tejto značky sú esenciálne oleje a prírodné ingrediencie. Samozrejme žiaden produkt nemôže byť úplne prírodný, pretože potrebuje aj nejaké konzervanty, ktoré udržia výrobky čerstvé a bez baktérií. 
Myslím si, že na slovensku nieje táto značka, ešte až tak moc známa, ale aj napriek tomu sa vyskytuje v našich nákupných centrách. Mohla by som ju porovnať k značke Manufaktúra, ktorá je u nás asi populárnejšia.

Čo som testovala ja ? 
Šampón na suché a poškodené vlasy
Šampón na suché a poškodené vlasyTento šampón obsahuje 5 esenciálnych olejov a je určený pre poškodené vlasy, roztrapkané končeky. A presne toto bol môj prípad vlasy som mala naozaj veľmi zničené ale nechcela som sa ostrihať. Bola som nadšená z vône a cítila som po prvom umytí, že moje vlasy sú leskejšie a hebkejšie než boli predtým.

Olej Bambucké maslo 
Tak toto je niečo úžasné a musím sa priznať že moja srdcovka :D ... Tento olej krásne čistí vašu pleť, odstraňuje makeup, zanechá Vašu tvár jemnú a hebkú. Taktiež nádherné vonia. Už dávno používali  bambucký olej aj ženy v subsaharskej afrike na výživu svojej pokožky a ochranu vlasov. Ručím Vám za to, že raz ho vyskúšate a už sa ho nebudete chcieť vzdať :)


Dúfam, že Vás príspevok zaujal a ak by ste mali akékoľvek otázky, tak Vám rada odpoviem. Ak sa Vám môj príspevok páčil, lajkujte zdieľajte, napíšte koment. Vaša Alžbeta:)





Komentáre

Obľúbené príspevky